სსიპ ოზურგეთის მესამე საჯარო სკოლა
საგანი-ქართული ენა და ლიტერატურა
კლასი-VII
მასწავლებელი-მზია შევარდნაძე
2018-2019 სასწავლო
წელი
II სემესტრი
თემა
|
ზეპირმეტყველება
|
კითხვა
|
წერა
|
საათი
|
თარიღი
|
|
1
|
ნუგზარ შატაიძე
,,მოგზაურობა აფრიკაში“
|
8 საათი
1 სთ
|
20.01
|
|||
2
|
ნუგზარ შატაიძე
,,მოგზაურობა აფრიკაში“
|
1 სთ
|
21.01
|
|||
3
|
ნუგზარ შატაიძე
,,მოგზაურობა აფრიკაში“
|
1 სთ
|
22.01
|
|||
4
5
|
ნაცვალსახელი
|
2 სთ
|
23.01
24.01
|
|||
6
|
ნუგზარ შატაიძე
,,მოგზაურობა აფრიკაში“
|
1 სთ
|
27.01
|
|||
7
|
ნუგზარ შატაიძე
,,მოგზაურობა აფრიკაში“
|
1 სთ
|
28.01
|
|||
8
|
ნუგზარ შატაიძე
,,მოგზაურობა აფრიკაში“
|
1 სთ
|
29.01
|
|||
9
10
|
ზმნა
|
2 სთ
|
30.01
31.01
|
|||
11
|
ნუგზარ შატაიძე
,,მოგზაურობა აფრიკაში“
|
1 სთ
|
3.02
|
|||
12
|
ნუგზარ შატაიძე
,,მოგზაურობა აფრიკაში“
|
1 სთ
|
4.02
|
|||
13
14
|
ზმნისწინი
|
2სთ
|
5.02
6.02
|
|||
15
|
შემაჯამებელი N5
|
1 სთ
|
7.02
|
|||
16
17
|
რევაზ ინანიშვილი
,,ჩიტების გამომზამთრებელი“
|
2 სთ
|
10.02
11.02
|
|||
18
19
|
ზმნის პირი და რიცხვი
|
2 სთ
|
12.02
13.02
|
|||
20
21
|
გურამ დოჩანაშვილი
,,მთის გადაღმა“
|
2 სთ
|
14.02
17.02
|
|||
22
23
|
ზმნის პირები რომელობის,როგორობისა და რაოდენობის მიხედვით
|
2 სთ
|
18.02
19.02
|
|||
24
25
|
ჩესტერფილდის წერილები ვაჟიშვილს
|
2 სთ
|
20.02
21.02
|
|||
26
27
|
ზმნის სუბიექტური და ობიექტური პირები
|
2 სთ
|
24.02
25.02
|
|||
28
29
|
გი დე მოპასანი
,,მინდვრებში“
|
2 სთ
|
26.02
27.02
|
|||
30
31
|
ზმნა
|
2 სთ
|
28.02
4.03
|
|||
32
|
შემაჯამებელიN6
|
1 სთ
|
5.03
|
|||
33
|
ოტია იოსელიანი
ბოიგრაფია
|
1 სთ
|
6.03
|
|||
34
35
|
ოტია იოსელიანი
ეპითაპია
|
2 სთ
|
7.03
10.03
|
|||
36
37
|
სუბიექტური პირის ნიშნები
|
2 სთ
|
11.03
12.03
|
|||
38
39
|
სერგო კლდიაშვილი
,,ძველთაძველი ამბავი“
|
2 სთ
|
13.03
14.03
|
|||
40
41
|
ობიექტური პირის ნიშნები
|
2 სთ
|
17.03
18.03
|
|||
42
43
|
გოდერძი ჩოხელი
,,წერტილი და მძიმე“
|
2 სთ
|
19.03
20.03
|
|||
44
45
|
ზმნის პირის ნიშანთა მართლწერა
|
2 სთ
|
21.03
24.03
|
|||
46
|
შემაჯამებელიN7
|
1 სთ
|
25.03
|
|||
47
48
|
ნოდარ დუმბაძე ,,ჩემი რუსთაველი“
|
2 სთ
|
26.03
27.03
|
|||
49
50
51
|
შოთა რუსთაველი
,,შაირობა“
|
3 სთ
|
28.03
31.03
1.0
|
|||
52
53
|
დავით გურამიშვილი
,,დინარი“
|
2 სთ
|
2.04
3.04
|
|||
54
55
|
ილია ჭავჭავაძე ,,ჩვენი ეხლანდელი სიბრძნე–სიცრუე“
|
2 სთ
|
4.04
7.04
|
|||
56
57
|
ადამიანის სახელისა და გვარის ბრუნება
|
2 სთ
|
8.04
10.04
|
|||
58
59
|
სულხან–საბა ორბელიანი
,,სიბრძნე–სიცრუისა“
|
2 სთ
|
11.04
14.04
|
|||
60
61
|
იგავი ,,კაცი და გველი“
|
2 სთ
|
15.04
16.04
|
|||
62
63
|
მწკრივები და სერიები
|
2 სთ
|
23.04
24.04
|
|||
64
|
შემაჯამებელიN8
|
1 სთ
|
25.04
|
|||
65
66
67
68
|
ლექსი ვეფხისა და მოყმისა
|
4 სთ
|
28.04
29.04
30.04
1.05
|
|||
69
70
|
ზმნის კოლო
|
2 სთ
|
2.05
5.05
|
|||
71
72
|
შემომეყარა ყივჩაღი
|
2 სთ
|
6.05
7.05
|
|||
73
74
|
კეისრის მაგისტროსი
|
2 სთ
|
8.05
13.05
|
|||
75
76
|
მათეს სახარება
|
2 სთ
|
14.05
15.05
|
|||
77
78
79
80
|
ჯეკ ლონდონი
,,მაწანწალა და ფერია“
|
4 სთ
|
16.05
19.05
20.05
21.05
|
|||
81
82
|
პირდაპირი და ირიბი ნათქვამი
|
2 სთ
|
22.05
23.05
|
|||
83
84
|
რევაზ ინანიშვილი
,,კედელი“
|
2 სთ
|
27.05
28.05
|
|||
85
86
87
|
ნოდარ დუმბაძე
,,კორიდა“
|
3 სთ
|
29.05
30.05
2.06
|
|||
88
89
|
სიტყვასიტყვითი ნაწილაკები –მეთქი, –თქო და ო.
|
2 სთ
|
3.06
4.06
|
|||
90
91
|
მუხრან მაჭავარიანი
,,შენ სისხლო ჩემო“
|
2 სთ
|
5.06
6.06
|
|||
92
|
შემაჯამებელიN9
|
1 სთ
|
9.06
|
|||
93
94
95
|
განმეორება
|
3 სთ
|
10.06
11.06
12.06
|
|||
96
97
|
განმეორება
|
2 სთ
|
13.06
16.06
|
XI კლასი
#
|
თემის დასახელება
|
საათების რაოდენობა
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
თარიღი
|
1
|
შესავალი
- ლიტერატურას შეფარებული ერი
·
ი.ჭავჭავაძე „საუბრები
ქართულ ლიტერატურაზე“
·
კ.აბაშიძე „საუბრები
მე-19 საუკუნის ქართული ლიტერატურის შესახებ“
|
1
|
2,5,9
|
16/09
|
2
|
I
თავი:
რომანტიზმი - საუკუნის სავიზიტო ბარათი
ალექსანდრე ჭავჭავაძე - ბიოგრაფია; მხატვრული ანალიზის
ელემენტები
·
„ვისაც გსურთ“
·
„ვაჰ, დრონი, დრონი“
·
„გოგჩა“ - ესე: „რატომ
არის „გოგჩა“ რომანტიკული ლექსი“?
·
„სიყვარულო ძალსა შენსა“
|
1
1
2
2
1
|
2,5,6,7,
9,10,11
|
17/09 –
25/09
|
3
|
გრიგოლ ორბელიანი - ბიოგრაფია
·
„იარალის“
·
„თამარ მეფის სახე
ბეთანიის ეკლესიაში“ - ესე: „წარსულის განცდა გრ. ორბელიანის შემოქმედებაში“
·
„საღამო გამოსალმებისა“
– ესე: „ბუნების რომანტიკული განცდა გრ. ორბელიანის შემოქმედებაში“
·
„მუხამბაზი“
·
გრ. ორბელიანი და
„მამათა და შვილთ ბრძოლა“
·
„პასუხი შვილთა“
|
1
3
2
2
1
1
1
1
|
2,4,5,
6,9, 10,13
|
26/09 –
13/10
|
4
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილი - ბიოგრაფია
·
„შემოღამება მთაწმინდაზე“
·
„მერანი“
·
„ხმა იდუმალი“
·
„სულო ბოროტო“
·
„ჩემი ლოცვა“
·
„ვპოვე ტაძარი“
·
„რად ჰყვედრი კაცსა“
·
ესე: ნიკოლოზ ბარათაშვილი,
როგორც „რომანტიკოსი პოეტი“
·
ტექსტების ენა
·
ალ.ჭავჭავაძის სალონი
„რომანტიზმის“ შეჯამება
შემაჯამებელი
სამუშაო 2
|
1
2
2
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
1,2, 3,4,
5,6, 9,11, 14
|
15/10 –
5/11
|
5
|
II თავი - ქართული თეატრის დაარსება
·
ქართული თეატრის ისტორიიდან;
გიორგი ერისთავის ბიოგრაფია;
·
„გაყრა“
·
დამატებითი ამოცანები;
·
ქართული თეატრის დაარსების
ისტორია“
·
ტექსტის ენა
|
1
3
1
1
2
|
1,2,3,
5,6, 7,8,
13,14
|
6/11 –
17/11
|
6
|
III თავი - ახალი თაობა
ილია ჭავჭავაძე - ბიოგრაფია; რეალიზმი
·
„პოეტი“ (განხილვა)
·
„მგზავრის წერილები“
·
„პასუხის პასუხი“
·
„ბედნიერი ერი“
შემაჯამებელი
სამუშაო 3
·
„კაცია-ადამიანი?!“
·
დამატებითი ამოცანა;
წერითი სამუშოები
შემაჯამებელი
სამუშაო 4
|
1
1
9
1
1
1
10
3
1
|
1, 5, 6, 7, 8,
9, 10, 12, 13, 14
|
18/11 –
25/12
|
I სემესტრის შეჯამება; მასალის გამეორება
|
||||
·
ილია ჭავჭავაძე „ოთარაანთ
ქვრივი“
შემაჯამებელი
სამუშო 1
·
„განდეგილი“
|
15
1
10
|
14/01 –
18/02
|
||
7
|
აკაკი წერეთელი - ბიოგრაფია
·
„ჩანგური“
·
„აღმართ-აღმართ“
·
„ჭაღარა“
·
„სულიკო“
·
„რაც არ იწვის არ ანათებს
·
პოემა „გამზრდელი“
·
„ქებათა-ქება“
·
„ახალი თაობის ენა“
შემაჯამებელი
სამუშაო 2
|
1
1
1
2
2
1
5
2
2
1
|
1, 5, 6, 7, 8,
9, 10, 12, 13, 14
|
19/02 –
17/03
|
8
|
IV თავი - დაკარგული თავისუფლების ძიებაში
ალექსანდრე
ყაზბეგი - ბიოგრაფია;
„ხევისბერი
გოჩა“;
შემაჯამებელი
სამუშაო 3
თემები;
ტექსტის გააზრება
|
1
10
1
5
|
1, 2, 3, 4,
5, 6, 7, 8,
10, 12, 13, 14
|
18/03 – 15/04
|
9
|
V თავი - მითოსთან დაბრუნება.
ვაჟა-ფშაველას ბიოგრაფია
·
„ღამე მთაში“
·
„არაგვს“
·
„კიდევაც ვნახავ გაზაფხულს“
·
„მთანი მაღალნი“
·
„სიმღერა“
·
პოემა: „ალუდა ქეთელაური“
შემაჯამებელი
სამუშაო 4
·
პოემა: „სტუმარ-მასპინძელი“
·
პოემა: „ბახტრიონი“
·
მწერლის ენა
შემაჯამებელი
სამუშაო 5
|
1
1
1
1
2
1
4
1
8
10
2
1
|
1, 2, 3, 4,
5, 6, 7, 8,
9, 11, 12,13,14
|
23/04 – 3/06
|
დარჩენილი სარეზერვო
დრო დაეთმობა გამეორებას და მასალის შეჯამებას
|
ეს ჩემი თემატური გეგმებია
No comments:
Post a Comment