ინკლუზიური განათლება


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
(მე-7 კლასის მოსწავლე გიორგი ჩავლეშვილი)

თარიღი-5.09.2018
საგანი-ქართული ენა და ლიტერატურა
მიმართულება:ზეპირმეტყველება,კითხვა,წერა
გრძელვადიანი მიზანი(წლიური)
1.მიმართულება ზეპირმეტყველება,ქართ.7.1.4თემის შესაბამისად წარმოადგენს სხვადასხვა სახის ზეპირ ტექსტს
2.მიმართულება -კითხვა,ქართ.7.8.მოსწავლე იყენებს კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიას
3.მიმართულება-წერა,ქართ,7.9.მოსწავლედამოუკიდებლად ქმნის სხვადასხვა ტიპის ტექსტს.

მოკლევადიანი მიზანი
1. მოსწავლე  გადმოსცემს  მოსმენილი   ტექსტიდან   ერთი  აბზაცის  მოკლე   შინაარსს.


2

მოსწავლე   ასახელებს   მცირე  ზომის  მარტივ  ტექსტში  გადმოცემულ  ორ   ფაქტს.

17.02-15.04.2019

3


მოსწავლე   მასწავლებლის  მითითებით  კითხულობს  მცირე  ზომის   მოთხრობის  ერთ  აბზაცს.



16.04-15.12,2019

4


მოსწავლე  ვარჯიშბს  ცალხაზიან  რვეულში  ასოების  დაწერაში.
მოსწავლე  გადმოწერს სიტყვასა  და მარტივ წინადადებას   მცირე  ზომის  ტექსტიდან.

 5.                                                                                                                                                                                                                                    
მოსწავლე   იწერს დაფიდან  წინდადებებს.                                                                                                                                                        

15.10-15.11.2018





მიზნის შესაბამისი აქტივობები
რესურსი
1.       მასწავლებელი  უკითხავს  მოსწავლეს   მცირე  ზომის ტექსტს და  სთხოვ  მოუსმნოს  და  გაიგოს    მისი  შინაარსი.
    მოსწავლე  ისმენს   მასწავლებლის  მიერ  წაკითხულ   ტექსტს  და  იგებს  მის შინაარსს.

სახელმძღვანელო
2.       მასწავლებელი ხმამაღლა, გამართულადა გამომეტყველებით უკითხავს მოსწავლეს  ნაწვეტ  ნაცნობი  ტექსტიდან  და   სთხოვს   დაასახელოს  ერთი  ფაქტი.
      მოსწავლე  მასწავლებლის  დახმარებით  ასახელებს  ერთ  ფაქტს.

სახელმძღვანელო
3. მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეს  ასოების   ნიმუშს  და  სთხოვს  შემოხაზოს.
     მოსწავლე  დამოუკიდებლად  შემოხაზავს  ასოებს.

დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
4.          მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეს   ერილობით ნიმუშად სიტყვას დაფაზე დაწერილს  და  სთხოვს  კოპირებას. თანაც უხსნის,  რომ  ასოები  სწორად გამოსახოს  და  ხაზების სისწორე  დაიცვას.
    მოსწავლე აკეთებს კოპირებას -ნიმუშის  მიხედვით    დაფიდან გადმოწერს   სიტყვას.

დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
(მე-11 კლასის მოსწავლე მეგი შუკაკიძე)

თარიღი-5.09.2019
საგანი-ქართული ენა და ლიტერატურა
მიმართულება:ზეპირმეტყველება,კითხვა,წერა
გრძელვადიანი მიზანი(წლიური)
1.მიმართულება ზეპირმეტყველება,ქართ.11.1.მოსწავლე ისმენს და წარმოადგენს აუდიტორიის წინაშე თემის ირგვლივ სხვადასხვა მოსაზრებებს .
2.მიმართულება -კითხვა,ქართ.11.6.მოსწავლე  კითხულობს სხვადასხვა სახის ტექსტებს.გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას  წაკითხულის მიმართ.
3.მიმართულება-წერა,ქართ,11.9.მოსწავლე ქმნის წერილობით ტექსტებს  სხვადასხვა მიზნით ,იცავს წერილობითი ტექსის სტრუქტურას

მოკლევადიანი მიზანი
1.მოსწავლე  გადმოსცემს  მოსმენილი   ტექსტიდან  მოკლე   შინაარსს.და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას არავერბალური ხერხებით,გამოთქვამს თავის მოსაზრებებს
2.მოსწავლე ცდილობს დააზუსტოს,სწორად გაიგო თუ არა სხვების მიერ გამოთქმული თვალსაზრისი  .
3. კითხულობს განსხვავებული ჟანრის მხატვრულ და  არამხატვრულ ტექსტებს,ახასიათებს პერსონაჟს,აკეთებს მარტივ დასკვნებს მისთვის ღირებულ თვალსაზრისზე.

4. მოსწავლე  გადმოწერს სიტყვასა  და მარტივ წინადადებას   მცირე  ზომის  ტექსტიდან.,სწავლობს სათაურისა და აბზაცის გამოყოფას

                                                                                                                                                                                                                                     
5.მოსწავლე   სწავლობს მართლწერისა და მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს







მიზნის შესაბამისი აქტივობები
რესურსი
   1.    მასწავლებელი  უკითხავს  მოსწავლეს   მცირე  ზომის ტექსტს და  სთხოვს  მოუსმნოს  და  გაიგოს    მისი  შინაარსი.
    მოსწავლე  ისმენს   მასწავლებლის  მიერ  წაკითხულ   ტექსტს  და  იგებს  მის შინაარსს.მასწავლებელი აკვირდება მოსწავლის დამოკიდებულებას,ცდილობს დააზუსტოს მისი დამოკიდებულება კითხვებით და გადმოაცემინებს მოსმენილ ტექსტს


სახელმძღვანელო

2.მასწავლებელი მოსწავლეს   თავად  მოანიშნინებს მნიშვნელოვან საკითხებს,შეამზადებს,რომ დასვას კითხვები,რომელიც უკავშირდება მოცემულ ტექსტს,თავად პასუხობს მის მიერ დასმულ კითხვებზე,მარტივად აკონკრეტებს პასუხს.
სახელმძღვანელო
3.          მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეს  მცირე ზომის ტექსტს გადმოსაწერად,ასწავლის როგორ გამოყოს სათაური და აბზაცი,შემდეგ კარნახის წესით ამუშავებს დამოუკიდებლად,აკვირდება მოსწავლის უნარს,რამდენად აითვისა სათაურის წერისა და აბზაცის გამოყოფის ფუნქცია. 

სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი
რვეული,კალამი
მასწავლებელი მოსწავლეს აძლევს მცირე ზომის ტექსტს,ასწავლის სად დაროგორ უნდა დასვას წერტილი,ორწერტილი,მძიმე და ტირე, მიცემულ დავალებას ასრულებს მოსწავლე დამოუკიდებლად.

დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი


მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი--- გიორგი ჩავლეშვილი
კლასი-მე-7
საგანი-ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებელი-მზია შევარდნაძე
თარიღი-5.09.2018

მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასაწყისსი გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორები
1.მოსწავლე გადმოსცემს აბზაცის შინაარსს
ქართ.7.1.4თემის შესაბამისად წარმოადგენს სხვადასხვა სახის ზეპირ ტექსტებს
ქართ.7.9.მოსწავლე გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას წაკითხულის მიმართ
2.მოსწავლე გადმოწერს  სიტყვასა და მარტივ წინადადებას
ქართ.7.1.4.მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას

3.კითხულობს მცირე ზომის მოთხრობას
ქართ.7.1.6 ფლობს კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიას








მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე

მოსწავლეს სჭირდება  მუშაობა მარტივი ტექსტების გაგება-გააზრებასა და დაფიდან წინადადების გადმოწერაზე   .


მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი--- მეგი შუკაკიძე
კლასი-მე-11
საგანი-ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებელი-მზია შევარდნაძე
თარიღი-5.09.2018

მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასაწყისსი გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორები
1.მოსწავლე გადმოსცემს ტექსტის მარტივ შინაარსს
ქართ.11.1.მოსწავლე ისმენს და წარადგენს აუდიტორიის წინასე სხვადასხვა მიზნობრივ ტექსტებს
ქართ.11.6.მოსწავლე გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას წაკითხულის მიმართ
2.მოსწავლე გადმოწერს  აბზაცის შინაარსს,მარტივ წინადადებას
ქართ.11.9.მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას











მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე

   მოსწავლეს სჭირდება მუშაობა მარტივად გამოთქვას მოსაზრება ტექსტში გადმოცემული ამბის შესახებ,გააკეთოს მცირე დასკვნა,ერთი-ორი სიტყვით  დაახასიათოს პერსონაჟი,გააუმჯობესოს მართლწერა

No comments:

Post a Comment